Školsko okruženje puno je izazova, ali i mjesto učenja kako zauzeti stav, kako reći ne. Učenike 1. razreda tome su učile učenice pomagačice Marija Jakopović i Leonarda Kusaković iz 8. c razreda. One su s učenicima pogledale video pod nazivom „Gospođica Hoću“, a nakon toga razgovarale s učenicima o priči. Postavljale su im pitanja i pri tome bacale lopticu onome kome je pitanje upućeno. Demonstrirale su tri različita načina komunikacije: agresivni, pasivni i asertivni. Pri tome su objasnile sva tri načina komunikacije i odglumile situaciju. Naglasile su važnost učenja asertivnog komuniciranja. Učenje asertivnosti znači da će dijete naučiti reći ne na pristojan način i prihvaćati različita mišljenja. Slijedilo je igranje uloga u parovima, što je prvašima bilo posebno zanimljivo. Glumili su situacije koje su dobili napisane na karticama. Zadatak je bio naučiti kako reći ne, na asertivan način. Učenici su se u tome odlično snalazili. Nagrada za dobre odgovore bio je bombon i pljesak drugih učenika. Na kraju su učenici nacrtali sebe sretne i samouvjerene. Svoje crteže pokazali su drugim učenicima. Marija i Leonarda su bile odlične učiteljice, a za ovaj sat ih je pripremila naša pedagoginja.










