Tijekom mjeseca borbe protiv ovisnosti odradili smo nekoliko aktivnosti vezanih za prevenciju ovisnosti o ekranima. Aktivnosti su provedene s učenicima koji su u redovitom tretmanu edukacijskog rehabilitatora. Razgovarali smo o tome kako učenici provode svoje slobodno vrijeme i pokušali osvijestiti koliko vremena provode pred ekranima, na društvenim mrežama ili igrajući igrice. Cilj provedenih aktivnosti je podsjetiti učenike na igračke s kojima su se rado igrali te pokazati kako je moguće učiti kroz igru i zabavu. LEGO kockice nisu samo zabavne nego se mogu koristiti i u svrhu učenja.
S učenicima viših razreda gledali smo animirani film o tome kako su nastale LEGO kockice, izrađivali plakate kao i poznate svjetske znamenitosti.
Učenici nižih razreda također su se upoznali s povijesti i nastankom LEGO kockica, igrali se sa svojim omiljenim setovima ali i učili uz pomoć kockica. Uspoređivali brojeve, pridruživali broj količini, zbrajali i oduzimali, pisali uz pomoć kockica te pričali priče.
Ovo je samo jedan mali djelić onoga što se sve može raditi s legićima. U svijetu je sve prisutnija LEGO bazirana terapija. To je program socijalnog razvijanja namijenjen djeci s poremećajima iz spektra autizma ili nekim drugim socijalno-komunikacijskim poteškoćama. Razvio ga je dr. Dan LeGoff, klinički neuropsiholog iz Philadelphije.