preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ljudevita Gaja Nova Gradiška

Login
Tražilica
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 

 

"Mozak nije posuda koju treba napuniti,

već vatra koju treba zapaliti" 

(Plutarh)  

- prethodni citati -

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 3. 2011.

Ukupno: 691484
Ovaj mjesec: 1739
Ovaj tjedan: 620
Danas: 155
GODIŠNJAK

ŠKOLSKA PREHRANA

e-Škole

 

HIMNA ŠKOLE

 

Podno Slavče, kraj potoka,
djetinjstvo se moje smije.
Prva ljubav tu se krije,
naše igre, maštarije.

Tu se uči, tu se radi,
slažu dvojke i petice.
Novi život tu se gradi
u  školi kraj Šumetlice.
 
Našu školu mnogi znaju
po slavnome Ljudevitu Gaju.
Daleko se čuje ime
eko-škola Slavonije.

HIMNA EKO-ŠKOLE

  

Hoće li sunce zauvijek sjati?
Zlatne haljine na nebu tkati?
Hoće li trava zelena biti?
Svi zdravu vodu želimo piti.
 
S.O.S. otvorite oči.
S.O.S. zemlja vas moli.
S.O.S. ljubavi treba.
Ona nas hrani i vodi do neba.
    
Hoće li vjetar donositi kišu?
Il΄ nam se tužni dani pišu?
Hoće li ljubav jača biti
da prirodu zdravu štiti?
 
S.O.S. otvorite oči…

EKO KODEKS

DIJAMANTNI CERTIFIKAT

LOGO STOP NASILJU

LJUDEVIT GAJ

Hrvatski preporoditelj, književnik, političar, zastupnik u Hrvatskom Saboru te tvorac ilirizma i vođa hrvatskog narodnog preporoda. Ljudevit Gaj rođen je 8. srpnja 1809. u Krapini. Njegova pjesma Još Hrvatska ni propala postala je hrvatska narodna preporodna budnica. Umro je  20. travnja 1872. u Zagrebu.

Obrazovanje

 

 

 

 

Hrvatski jezik

Temeljni je cilj nastave hrvatskoga jezika osposobiti učenike za jezičnu komunikaciju koja im omogućuje ovladavanje sadržajima svih nastavnih predmeta i uključivanje u cjeloživotno učenje.

Ostvarivanje svrhe i zadaća nastave hrvatskoga jezika uključuje ovladavanje standardnim jezikom, a pridonosi:

  • razvoju jezično-komunikacijskih sposobnosti pri govornoj i pisanoj uporabi jezika u svim funkcionalnim stilovima;
  • razvoju literarnih sposobnosti, čitateljskih interesa i kulture;
  • stvaranju zanimanja i potrebe za sadržajima medijske kulture; osvješćivanju važnosti znanja hrvatskoga jezika;
  • razvijanju poštovanja prema jeziku hrvatskoga naroda, njegovoj književnosti i kulturi.

Zadaće nastavnoga područja hrvatski jezik:

  • osposobljivanje čenika za uspješno snalaženje u svakodnevnim priopćajnim situacijama;
  • ovladavanje jezičnim sredstvima potrebnim za uspješnu komunikaciju;
  • osvješćivanje potrebe za jezičnim znanjem;
  • suzbijanje straha od jezika;
  • osvješćivanje razlika između standardnoga jezika i zavičajnih idioma;
  • postupno usvajanje hrvatskoga jezičnog standarda.

Zadaće nastavnoga područja jezično izražavanje:

  • razvoj sposobnosti izražavanja doživljaja, osjećaja, misli i stavova;
  • stvaranje navika uporabe pravogovornih (ortoepskih) i pravopisnih (ortografskih) norma;
  • ostvarivanje uspješne usmene i pisane komunikacije.

Zadaće nastavnoga područja književnost:

  • spoznavanje i doživljavanje, tj. primanje (recepcija) književnih djela;
  • razvijanje osjetljivosti za književnu riječ;
  • razvijanje čitateljskih potreba;
  • stvaranje čitateljskih navika;
  • osposobljivanje za samostalno čitanje i primanje (recepciju) književnih djela.

Zadaće nastavnoga područja medijska kultura:

  • osposobljivanje za komunikaciju s medijima: kazalištem, filmom, radijem, tiskom, stripom, računalom;
  • primanje (recepcija) kazališne predstave, filma, radijske i televizijske emisije;
  • osposobljivanje za vrjednovanje radijskih i televizijskih emisija te filmskih ostvarenja.
preskoči na navigaciju